منتديات أنا مصرى

منتديات أنا مصرى

منتديات أنا مصرى منتدى كل مبدع محب لهذه البلد
 
الرئيسيةمكتبة الصورس .و .جبحـثالمجموعاتالأعضاءالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 ناسف للازعاج

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Princess Forum
نائبة المدير
نائبة المدير
avatar

الجنس : انثى
المساهمات : 109
الابراج : الاسد
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 02/11/2009
الأوســمـــة :

مُساهمةموضوع: ناسف للازعاج   الخميس 05 نوفمبر 2009, 12:37 am

مني الحسيني مقدمة برنامج نأسف للازعاج .. ليست كأي مقدمه برامج .. هي عامله زي المثل اللي بيقول .. دي ست بميت راجل .. مني الحسيني : محاوره بجد شاطره اوي .. واكثر نجاحا في نظري من المشاكس القوي المعروف مفيد فوزي ... مني اثبتت نجاح منقطع النظير .. من خلال برنامجها الاكثر من رائع نأسف للازعاج .. الحقيقه انا كنت شايفها مزوداها حبتين .. عشان كده مكنتش بحب اشوف برنامجها لانها كانت قاسيه في توجيه اتهاماتها .. لكن يبدوا ان فكره وكيل النيابه اللي بتتقمصها مني الحسيني هي الاسلوب الامثل في مصر حاليا او بالاحري في اي مجتمع متسيب .. مني الحسيني ليست وكيل نيابه ناجح فقط .. ولكن هي ايضا محاميه شاطره .. الاخطر من ذلك انها لا تستطيع ان تخفي قلبها الرقيق .. من خلال برنامجها وتبدا في استخدام هذه الرقه ليس من اجل اللعب بانوثتها ولكن لكي تنصر المصريين الغلابه من انياب المسؤلين المسعورين .. تحيه من القلب .. للفنانه العظيمه مني الحسيني .. مقدمه انجح برنامج لمحاربة الفساد واظهار الحق لا في مصر وحدها بل في العالم العربي كله
مزيد من التفوق والتوفيق يا مني لاني علمت من خلال قلبك الابيض انني ومن خلال الحب هو الحل .. لست وحدي

مش كده ولا ايه
فؤاد (حازم )المهندس

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
ناسف للازعاج
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات أنا مصرى :: المنتدى العام :: منتدى اخبار الفن والفنانين-
انتقل الى: